miercuri, 28 iulie 2010

Deziluzie

E noapte…stau la fereastra si privesc cum ploua nebuneste,e o furtuna naucitoare izbind cu furie in geamuri..cu vant turbat ce transforma in haos totul in calea sa..stiu sigur ca nu este o ploaie de regrete…odata o prietena spunea ca “NOI” ne-am iubit in stil romantic..pur..iubirea nu era decat filosofie..intrbari si replica..versuri..vise..
Am fost si sunt o persoana ingenua,am tratat mereu totul cu exclusivism..si nu tind sa cred ca totul a fost o inexactitate pentru ca nu a fost ceva impansibil,infim,char daca tu uneori oscilai.. pt mine erai indispensabil.
Acum prin prisma asta incep sa disting clar stropi de ploaie sfaramati intr-o iubire agonizanta,gata sa se stinga…inima a inghetat in mine,sangele a paralizat undeva pe drum,muschii s-au atrofiat,insa creierul functioneaza in continuare.Picaturile de ploaie ma tortureaza cu memoria implacabila a tot ce a fost si nu mai este..dar astazi imi promit ca totul are un sfarsit!

3 comentarii:

GabriEllE spunea...

frumos..daca pot sa spun asa:|
e frumos textul, dar daca te gandesti cat e de adevarat ..:( doare:|

acum ti-ai dat seama?:(

>:D<:*:X

GabriEllE spunea...

"Iubirea asta e complicata..
Se zbate in clipe de sufocare si indiferenta
Se rupe de real si revine in el..
Ucide si reinvie
Moare si renaste...
Si ne distruge treptat dar sigur!!


Eu nu mai sunt dispusa sa o simt ...
Cedez!!
Asa cum tu imi spui ca nu vrei sa-i cedezi din nou..eu spun
Ca pana acum n am cedat..am luptat ..
Si fiecare renuntare era un vis..un nou camp de lupta ...

Dar toate bataliile se sfarsesc ...desi in suflet raman urme
Orice razboi se termina cu o pace
Ce la noi poarta pecetea indiferentei...
Si pacea trebuie respectata de ambele parti!"

parca asa ziceam candva..:|

si parca a fost ieri:(

GabriEllE spunea...

aqn zic asa...

"sa nu ma las calcata in picioare
si sa nu plang pe cioburile de vis
sa nu mai sper ca iubirea nu moare
ci eu sa-nincerc sa pastrez
in inima...
focul aprins"

:X:X:X

te <3 ma:X